Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 10:56 - Кабърчета в мисълта
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 843 Коментари: 2 Гласове:
0



Огря ме светъл лъч във тъмнината -

той изхода показа ми във този час.

И тръгнах аз сама към светлината,

но срещнах теб и… Любовта познах.

 

Познах я по скрежа в косите,

по неподправения глас…

И свързах я веднага със мечтите,

защото дълго с тях живях.

 

И знам – това не е илюзия предишна!

Това е тя – мечтаната Любов!

А мислех си, че тя не съществува

във този свят измислен и жесток…

 

“Измислен” ли ти казах?

Май сбърках без да искам аз…

Та той е толкова реален!...

Макар че често си играе с нас…

 

Прокарвам устни по челото

и в бръчките се спирам, но дали

те са следи от колелото

на въртележката Живот? Да, може би…

 

Сега си мисля: Теб ли чаках

през всичките години досега?

За теб ли в нощите си плаках?

Дали си моята несбъдната мечта?

 

Прости ми, мили – мисълта ми детска

препуска  като конче във нощта…

Ти може би сега с насмешка

ще възприемеш моите слова…

 

Но те са като кабърчета в мисълта

и врязват се до болка във сърцето…

защото са проекция на Любовта,

с която ти ме тласкаш към небето…

 

Сега се чувствам като птица във нощта

и устремена към простора

летя с разперени крила,

които са ми дар от твоята опора…

 

А думите ми - недодялани, уви!  

лишени от красива поетичност… -

са грапави и смешни може би…

Но са без всякаква банална патетичност…

 

Бунтува се душата ми ранена

и иска да признае в този час,

че е от твойта искреност пленена,

към теб стреми се без захлас!

 

Но ти не вярваш… и така

недоверчиво гледаш ме сега…

На теб подавам своята ръка –

ще тръгнеш ли със мен към Любовта?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Пожелаавам ти много обич - заслу...
09.12.2007 13:27
Пожелаавам ти много обич - заслужаваш я!
цитирай
2. dodo73 - Благодаря, cecka1504! Обич и за ...
01.02.2008 14:09
Благодаря, cecka1504!
Обич и за теб! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 236306
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив