Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 09:25 - Моята обич
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
0



Обичта ми - дъх на море -
прекосява зрими и незрими светове,
надпреварва се с вятъра южен
и потъва в необята теменужен.

Обичта ми - огнен пламък -
стопля земните душИ,
с неугасваща жарава
за нов живот ги възкресява -
в това е силата й, може би...

Като птица събужда утрото
и с възторжени трели се възнася в небето.
Като пчелица, скрила се в цветето,
своя нектар събира в сърцето.

Като капчица роса напоява земята.
Като светулка в нощта проблясва в мрака.
Като пролетна свежест вдъхва надежда за нов живот.
Като дъга пъстроцветна се извива в небесния свод.

Обичта ми - северно сияние -
в мойта лятна кръв сега кипи.
Тя не търси оправдание
за угаснали копнежи и мечти...

Обичта ми - малката сестра на вятъра -
бурите в душата укроти,
облаците от миналото прогони,
всичко озари със слънчеви лъчи.

Обичта ми с твойта сянка се слива.
Търпеливо чака на твоя праг сега
да отключиш сърцето си - с девет ключа заключено -
да я приютиш, за да не скита бездомна в света...

Обичта ми - скитницата вечна...
Твоя е! На прага ти стои...
Довери й се! Не се страхувай вече...
От сърце в душата си я приеми!...


Тагове:   Моята,   обич,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 236304
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив