Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 09:34 - Погледни ме
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 500 Коментари: 0 Гласове:
0



Погледни ме отново!
Не със поглед, зареян във Нищото...
С онзи мил и изпълнен със нежност ме обгърни...
с поглед пиян -
не от виното, дето заедно снощи изпихме -
с оня поглед, който в мене бе взрян!
Със очите любими, във които откривах
своята дълго потискана смела мечта...
със онези очи погледни ме,
дето разбудиха в мене страстта!

Спри за миг да говориш!
Разкажи ми отново със погледа мил
и за дните ни, и за нощите кратки,
и за всичко, което за нас си решил...
Погледни ме отново!
Замълчи! И не питай
`що съм толкова лоша в тоз` час.
Потопи се във мойте очи
и опитай
да откриеш словата без глас...


Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237739
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив