Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 09:47 - Прошка
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0



От порива за прошка

и жаждата за мъст

се мята днес душата,

разпъната на кръст.

 

Божествено е да прощаваш

на този, който съгреши -

когато грешката си осъзнал е,

вина започва в него да тежи...

 

Не съм богиня, но прощавам!

На кръстопът се мятат нашите души...

Днес нямам време аз да проигравам

усилия положени, мечти...

 

Не, няма грешка да подмина,

но ще попия чуждата вина.

Така се чувствам по-богата!

Така ще мога и да продължа!

 

Усещам, че обидата ме дави,

но няма аз да отмъстя!

В живота всеки грешки прави -

разбрах това и ще простя!

 

Да отмъстя, ще бъде подлост!

Ще търся после в себе си вина...

Затуй на всеки днес допуснал грешка

подавам своята ръка!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237184
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив