Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 09:53 - Сънувах те, Сърце
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 734 Коментари: 1 Гласове:
0



Сънувах те, сърце човешко...

Бе огнено,

във плам,

със жар.

Бе приказно,

вълнуващо,

горещо.

Но не червено,

а с цвят магичен -

като кехлибар.

 

Докоснах те със устни...

Ти мигом затуптя.

Препусна.

После заигра.

Опитах в длани да те хвана,

но ти отскочи,

плъзна се...

и полетя!...

 

Сърце хвъркато,

укроти се!

И не бягай!

Поне за мъничко

постой при мен!

„Не може - каза ми -

сърце да бие,

когато е във нечий плен!"

 

Във плен ли исках да те хвана?

Не бих могла!

Не вярвам!

Не греша!

Аз знам, че биеш лудо -

знам,

простор ти трябва,

криле вълшебни,

свобода!

---

 

Когато се събудих,

видях дланта си нежна,

отпусната на мъжка гръд до мен.

Усетих ритъма,

познах копнежа

на твоя полет устремен.

 

Тупти сърце!

Не спирай да препускаш!

Във своя свят

стремително лети!

Когато умориш се

и криле отпуснеш,

дланта ми ще те чака...

ще те приюти...



Тагове:   сърце,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - giug
29.07.2009 09:50
hi4 ne sa hubavi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237748
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив