Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2007 22:23 - Дългоочакван ли си?
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 910 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2007 22:24


Добър вечер, страннико!

Изтощен си, влез и почини!

Влез под стряхата на обичта ми!

Приседни и отдъхни!

 

Труден път изминал си –

по лицето ти личи.

Заповядай на трапезата ми скромна!

Приседни и разкажи:

 

Буря ли те зла настигна?

Как се справи с нея ти?

Младостта си в нея ли загуби?

Или със мечти я укроти?

 

Заповядай, странниче!

Хляб омесих аз за теб –

хляб от мигове очакване,

а солта е от сълзи…

 

Цял живот по пътя стръмен

с хляб такъв се храниш ти.

Зная. Отчупи от моя!

Може пък да ти се услади!

 

Месих го години… във очакване

да се появиш на моя праг…

Месих го на свещ – от заран до смрачаване…

И ето те пред мен със поглед благ!

 

Отпий от виното на любовта ми!

С горчива жилка е, нали?

Червено, истинско, омайно…

Кръвта застинала ще закипи!

 

Поеми ръката ми, приятелю!

Не, не вглеждай се в дланта.

Разкажи ми не за мен – за себе си, гадателю,

за нещастната си, зла съдба…

 

Огнището се отразява в твоите очи.

А аз помислих, че искри са от пожар –

пожар от пламнали мечти

на две събрали се души.

 

Е, почина ли си, пътнико?

Стягай се! За път се приготви!

Хлябът ми не ти хареса… виното си недопи…

Хайде, сбогом! И попътен вятър!

Бог да те благослови!                                   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apollon - каква чиста доброжелателност - ...
29.12.2007 16:30
каква чиста доброжелателност - поздрави
цитирай
2. dodo73 - Благодаря, Аполон! Доброжелат...
01.02.2008 14:14
Благодаря, Аполон! Доброжелателна и търпелива съм. Но ще го дочакам ли? (моят странник...)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237288
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив