Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2007 17:22 - Звезден сън
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 569 Коментари: 0 Гласове:
0



Слънчев здрач. И мека топлина.

Потъвам пак в омая на съня.

Изкачвам се по стълбата нагоре,

полекичка нареждам звездоброя.

 

Звезди небесни – те са покривало

на мойто тяло отмаляло.

Пред мен се стели Млечен път –

отвежда ме в мечтания ми кът.

 

В съня си бродя в свят вълшебен -

за всичките ми сетива е тъй потребен!

Усещам лунната целувка -

подканва ме за приказна нощувка.

 

Сама се рея в необятно тайнство.

Тук няма време и пространство!

Забравям грижи и задачи,

загърбвам земните палачи.

 

Люлея се във звездна люлка.

Пред мене – мъничка светулка,

във валс се носи, цяла в светлина!

Извежда ме полека от съня…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237252
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив