Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2008 00:17 - Зимна изповед
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
0



Ледени шушулки мозъка смразяват.

Заскрежени дървета душата ми отразяват.

Преспи пухкави – неверници мълчаливи –

измами лъчи ги превръщат в локви боязливи.

 

Горя в студа, а зъзна в зноя,

загубила във себе си покоя.

Проглеждам в мрака, ослепявам в светлината.

Горчиво осъзнавам – никой не ме чака.

 

Със себе си не искам да се боря.

И с Разума не искам пак да споря.

Сърцето ми тупти. Но без надежда.

Оплитам се пак в зимната си прежда.

 

Но с цялата си същност храм бленувам…

За опрощение готова съм. Причастие жадувам.

Едничък смисъл – рожбата ми мила -

ми вдъхва вяра и кураж, и женска сила!

 




Тагове:   изповед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 236306
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив