Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2008 22:13 - Нощни заблуждения
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 722 Коментари: 0 Гласове:
0



Мисля си…

Не! Всъщност говоря.

Дори крещя!

А може би, мълча…

И всичко туй за тебе правя!

Защото те има!

Защото само ти си в моята душа!

 

Иска ми се…

Не! Всъщност копнея.

Дори жадувам!

А може би е просто мечта…

Живота свой да преобърна!

Да бъда с теб!

И с любовта!

 

Тръгвам напред…

Не! Всъщност бързам.

Дори съм устремена!

А може би, стоя…

Уж тичам към теб,

а не помръдвам

от кръга порочен,

засипана със пепелта…

 

Топлиш ме…

Не! Всъщност ме сгряваш.

Дори ме изгаряш!

А може би е огънят на самота…

Самата себе си залъгвам,

че имам те…,

че теб те има!

 

Изтича през пръстите ми

времето в нощта…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237667
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив