Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2008 21:47 - Не съм сама във моя храм
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 868 Коментари: 1 Гласове:
0



Когато в моя храм

нахлу ти с гръм, без свян,

камбана разлюля,

молитвата ми спря.

 

А после коленичи

със здравец ме накичи,

целуна ми челОто,

благослови ме за доброто.

 

В миг всичко затрептя.

Търкулна се сълза –

пред погледа на Богородица

и пред Светата троица.

 

Стоях и гледах те в недоумение.

Превърна мойта изповед в спасение.

Не си ти моят Бог – (Исус, Светият дух, Отец)

Ти си дългоочакваният ми светец!

 

Повярвах ти и в теб се врекох.

Със грехове, които не отрекох,

прие ме ти с душа открита.

А за сълзата даже не попита…

 

За теб пролях я, от любов!

Дарих ти я с тих благослов.

Преглъщах я с години във душата.

А днес изля се с обич свята.

 

Благословен да си, любими мой!

Със теб намерих аз покой.

Не съм сама във моя храм –

с молитва те открих! И ти остана там!



Тагове:   моя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Чудесно е!!!това е Любовта!
24.01.2008 21:59
Чудесно е!!!това е Любовта!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237837
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив