Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2008 15:53 - Мечта
Автор: dodo73 Категория: Други   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.02.2008 17:48


Във пролет свежа мама ме родила

Със майчина любов ме е дарила.

Ориса ме да бъда силна, здрава

и да обичам до забрава.

 

Пораснах като палаво дете.

И днес живее в мен немирното хлапе.

Ала забрави мама да ми подари небе…

Ориса ме да бъда земна, без криле…

 

„След дъжд изгрява слънце” – казва мама,

Но днес, когато вече съм голяма,

задавам си въпроса: „Как сега

да хвана пъстрата дъга?”

 

Оставам твърдо на земята,

във локви от сълзИ затъват ми краката.

И моите мечти са също там –

удавени във земен блян.

 

Криле им липсват – няма да летят.

Човешки мисли здраво ги държат.

Дори да пиша за мечти

не позволява разумът. И ме боли…

 

От тръни и бодли нозете изподрани,

в земята, черната, са здраво приковани.

Криле ми дайте! Искам да летя!

Човекът мина. Стъпка моята мечта.



Тагове:   мечта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237797
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив