Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2008 13:15 - Вали
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 966 Коментари: 3 Гласове:
0



Вдъхновено от  "Пеперуна" на Ябълков цвят http://qbylkovcvqt.blog.bg/viewpost.php?id=161725

Дъжда със думи ти рисуваш
и в моята душа днес заваля.
Валят и листопади,
и куршуми,
валят и неизречени слова.
Валят и слънчеви лъчи,
омара.
Вали и твоят поетичен стих.
Дъга,
след дъжд пороен,
издигна се над мен със пъстротата!
И пак вали...
Избистря се душата.
Пречистих се от гняв и самота.
След тоя дъжд
съм свежа като утрин вятър.
Усмихвам се на сутришна роса.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. essy - Понякога имаме....:))))
11.02.2008 19:24
Понякога имаме нужда от пречистващ дъжд, след него гледаме по-трезво на нещата от живота....като преродени сме ....– поне аз така се чувствам след такъв дъжд :))))

Прекрасно кабърче, Додо :)))
Пожелавам ти слънчево, топло и безоблачно време ! Заслужаваш го !
цитирай
2. qbylkovcvqt - Поздрав! :)
12.02.2008 02:00
Стиховете ти са чаровна усмивка,
която изгрява във все още пълни със сълзи очи :)

Вече няколко пъти ги чета от неделя още :)
Харесват ми и се радвам на вдъхновението ти!
цитирай
3. dodo73 - Благодаря ви, essy и qbylkovcvqt!
14.02.2008 21:10
Дъждът ме натъжава. Но стихът на Ябълков цвят ми подейства пречестващо - нейният дъжд роди моя!

Много точно си ме усетила, Ябълков цвят - "усмивка, която изгрява във все още пълни със сълзи очи ". ТИ ме усмихна! Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237732
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив