Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2008 15:41 - Душата ми е кехлибар
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2556 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2008 22:06


Повече от 10000 години магията на кехлибара охранява духа и тялото на човека. Благодарение на своята красота и лечебни свойства, той се отличавал с мистически и защитни качества. От него винаги са правели бижута, амулети, църковни отвари. В превод от древногръцки (ELEKTRUM)  означава „Аз защитавам”.

image

 

Душата ми е кехлибар

Душата ми се мята

като побесняло куче.

Белязана от язви,

пак кърви.

Във гърча се надвисва

над неземна бездна

и всеки миг

във Нищото ще полети.

 

Душата, моята, която

самата себе си прокле,

по скорпионски да се хапе

и най-накрая да се самоизяде -

но никога да не пълзи в нозете

на самозваните крале!

Саката, грозна, побесняла.

Но горда като вечната скала.

И лепкава (от кърви) се разляла,

превърнала се в борова смола.

 

Тъй слънчев лъч,

внезапно се подал -

едничък само

и много закъснял -

ще я изпече

като вълшебен кехлибар.

От еньовденска плитка

стръкче измъкни

и кехлибара нежно нанижи.

А после накичи се с амулета

И винаги навсякъде

със себе си го носи.

Така ще мога да остана

завинаги със тебе.

И да те пазя в бъдните ти дни.

 

Душата ми утихна.

Кехлибара се изпече.

Вземи го, мили мой -

той ще те защити!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rujena - Хубав амулет!
13.02.2008 00:32
И хубав стих!
Той е късметлия,щом го обичат толкова :)
Светъл ден от мен !
цитирай
2. essy - Много силни емоции ...:)))
13.02.2008 10:03
Много силни емоции има в стиха ти, Додо !
Хубави и истински емоции бликат от този невероятен стих !
И аз като Ружена мисля, че той е голям късметлия:)))

Топла прегръдка и сърдечен поздрав от мен :))))
цитирай
3. dodo73 - Благодаря ви, Ружена и Есси!
14.02.2008 21:01
АЗ съм късметлийка - той хареса и прие амулета ми... ;)
цитирай
4. bizcocho - cenen kamak e za men!
17.02.2008 22:53
kazvat,4e v kehlibara se vselqva obi4,ako e 4ista i istinska...i po blqsakat mu razbirame za tova kak e tq(toi)..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237745
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив