Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2008 01:26 - По-силна бях, отколкото си мислиш!
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1727 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 21.02.2008 07:16


По-силна бях, отколкото си мислиш!

Вулкан на чувствата превръщах в леден блок.

Със огнен плам гасях пожари словохуления.

Айсбергите от омраза разтапях със любов.

 

Смразявах и лавината разочарования –

превръщах я във каменна скала.

В морето разпилявах своите признания -

потапях ги на дъното със лекота.

 

И можех с шепи чужди оправдания

да събера – дори не ги броях.

Не търсех някакви си основания

да смачкам долна, мръсна клевета.

 

По-смела бях, отколкото си мислиш!

На Времето минути не броях.

Изправях гордото си чело

и порех вятъра със саркастичен смях.

 

По-щедра бях, отколкото си мислиш!

Душата си раздадох на света.

Обичах. И обичана си лягах.

Събудих се ограбена. Сама.

Нищичко за тебе не оставих…

Слаба, уязвима съм пред теб сега.

 

НахранИ ме с вяра и копнежи!

Дай ми сила за живот!

Покажи ми своите стремежи!

И дари ме с мъничко любов!

Всичко с лихви ще ти върна!

Дай ми само порив нов!

 



Тагове:   мислиш,   отколкото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenris -
21.02.2008 09:46
радвам се да те видя тук!
цитирай
2. dodo73 - Хей, Здравей!
22.02.2008 22:22
И аз се радвам да те видя тук! :)
цитирай
3. bizcocho - Айсбергите от омраза разтапях със любов
22.02.2008 22:47
za tova naistina trqbva pove4e ot mnogo sila!!!
silen stih! pozdrav!:)
цитирай
4. dodo73 - Благодаря ти, bizcocho!
24.02.2008 02:15
Понякога губим сили, увереност, смелост... Но пак се изправяме и продължаваме, намирайки смисъл... някъде там... в Негово Величество Живота!
цитирай
5. mamas - Едва сега,
04.02.2009 15:44
...преглеждайки дневника си в абв-то, реших да сложа тук стихотворението, родило се спонтанно в отговор на твоето. Макар че доскоро почти не коментирах в блоговете, ти знаеш, че те чета и ти се радвам!
Ето и стихчето:

По-смела съм била,
отколкото
сама за себе си
го мислех.
Но трябваше ми
много време
да го разбера.

На прошки
щедра съм.
Дори
не предполагах,
че съм способна
да простя.

С обич съм богата.
(Обич прося...)
Но...
с обичта
ще изгоря.

Защо ми е,
когато няма
на кого
да я даря?

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237552
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив