Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2008 10:26 - Ново начало - друга категория
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1674 Коментари: 6 Гласове:
0



С илюзии предишни

и без слова излишни

посрещнах днес деня –

светът се завъртя.

 

Търкулна се стиха,

сразен от мисълта,

че тази еуфория

е друга категория.

 

Но как да продължа

да пиша без слова?!

Илюзията в мене

тъй безхаберно дреме…

 

Усмихвам се на слънцето.

Отпивам си до дънцето

кафето загорчало.

И… почвам отначало!



Тагове:   начало,   ново,   категория,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - :)))))))))
02.03.2008 10:32
Vseki den mai zapo4vame taka:)))))))))))
цитирай
2. qbylkovcvqt - :)
02.03.2008 23:54
Без слова аз днеска писах -
след горчивото кафе
на слънцето намигнах,
че да ми е съучстник,
вятърът и той дофтаса -
нали е любопитник,
но това слова не са
и първо дозите, съставките,
в действие
пуснах и бъркалките
и - ах, ох какво писание!
Върху фиданките
аз писах с голямо старание,
слънцето ме наблюдаваше
с голямо внимание,
вятърът
мартениците ми развърза...

Накрая се смееха дръвчетата
белосани, от слънчев лъч
всяко мартеница си върза,
вятърът подхвана белия ми стих
и в песен го превърна...
Погледнах се най-сетне в огледалото,
о, стихът ми бял
върху мен се беше пейстнал цял ;)
цитирай
3. анонимен - Привет , Dodo!
03.03.2008 00:18
Присъединявам се към благодарните за новата придобивка на bizchoco!
Радвам се ,че посетих блога !
Стиховете много ми харесаха!
цитирай
4. анонимен - Привет,Dodo!!!!
03.03.2008 00:20
Коментар № 3 бе мой!
iliada
цитирай
5. rujena - Здравей :)
03.03.2008 01:19
Главното е,че се усмихвате един на друг със слънцето и настроението ви е заразно :)Поздрав!
цитирай
6. dodo73 - Благодаря ви, bizcocho, qbylkovcvqt, iliada и rujena!
03.03.2008 18:21
Благодаря, че ме посетихте и че ме усмихнахте!

Ябълков цвят, неугасващ е твоят оптимизъм, зареждащ и - както Ружена каза - заразяващ!

Слънчева и усмихната пролет желая на всички! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237746
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив