Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2008 10:27 - Сияен миг
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 728 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес цялата съм слънце!

Днес цялата съм блясък!

В очите ми мелодия звучи –

разлива се в безбрежен пясък.

 

Днес цялата сияя!

Днес пак ще те омая

с магическата нежност

на женската копнежност.

 

Днес аз ще те възнасям

до небосвода ясен!

И теб ще коронясам

с мига си тъй прекрасен!

 

Днес аз съм многолика

във силата велика

на женската си същност,

но с крехката си външност.

 

Днес аз съм твойто Слънце!

Вода съм! И съм зрънце -

за нов живот покълвам,

душата ти разсънвам.

 

Гали ме! И люби ме!

Попивай ме! Изпий ме!

Живей ме! Не жали ме!

Аз в теб съм! Съхрани ме!

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - :))))))))
12.03.2008 19:48
V dneska6niq mi zabarzan den,bukvalno si otkradvam malko vreme da nadnikna:))))))).Grabna umorata mi s tvoq stih i me zaredi s o6te malko optimizam:)))))))I use6taneto,koeto porodi i stiha mi haresaha!:)))))))))))
цитирай
2. dodo73 - Радваш ме, bizcocho!
14.03.2008 23:45
Благодаря, че намираш време да надникнеш! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237556
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив