Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2008 15:33 - Аз съм твоята мечта!
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1007 Коментари: 2 Гласове:
0



Мечтата ми говори... ;) 

Не ми обещавай безоблачен ден.

Звезди не ми сваляй, когато си с мен.

Аз съм Слънце и Звезда!

Погледни ме – аз съм Светлина!

 

Не ме отрупвай със лъжливи обещания.

Не искам подаръци. Не искам оправдания.

Аз съм Гордост и съм Блясък!

Силна съм! Скалата ще превърна в пясък!

 

Не ме изнудвай с чувство за вина.

Не ми вменявай грешки на света.

Аз съм Съвест и съм Ясност!

Скромна съм във своята прекрасност…

 

Не ме унижавай, когато си тъжен.

Не ме принуждавай, когато си длъжен.

Аз съм Искреност и Опрощение!

Чужда съм на всяко отмъщение!

 

Не ме задържай със оковите на мисълта си.

Не сривай моите основи с неувереността си.

Аз съм Бъдеще и Свобода!

АЗ СЪМ ПРОСТО ТВОЯТА МЕЧТА!



Тагове:   мечта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Все така бъди мечтата му:)
14.03.2008 16:53
Все така бъди мечтата му:)
цитирай
2. dodo73 - Сърдечно благодаря, cefules! :)
14.03.2008 23:55
Но... не знам дали съм нечия мечта... ;)
"Мечтата ми говори..." ;)
Твоето пожелание ме стопли! Накара ме за миг да се почувствам... мечта! Благодаря!!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237809
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив