Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2008 06:54 - Не ме боли
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 993 Коментари: 2 Гласове:
0



Тежи в гърдите ми…

Тежи!

Натрупан гняв

и толкова лъжи…

Със пръст в душата ми

дълбаеш.

Какво ми причиняваш

май не знаеш…

 

Тежат в гърдите ми

и гняв, и суета.

Признание за грях.

Обида. Самота.

Защо ли в мен

тежи вина?

Та ти си камък!

Без душа!

 

Тежи в гърдите ми…

Боли!

Въпроси ме притискат.

Светът ми се върти…

За гърлото ме стискат

несбъднати мечти.

Но всичко земно

има край. Нали?

 

И… значи болката

ще спре да ми тежи…

Не те упреквам! Не!

Не ме боли.

Вината си е твоя.

Живей със нея,

ако можеш ти…

А мене – просто забрави!



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenor - Стиховете най-често...
14.03.2008 14:16
...са средство да преодолеем болката и емоцията. Когато са искрени и естетически издържани стават чудесна поезия. Желая ти късмет и щастливо вдъхновение!
цитирай
2. dodo73 - Моите стихове, fenor, са...
14.03.2008 23:51
... "кабърчета в мисълта" - бодат в съзнанието ми, докато не ги напиша. Неведнъж съм казвала, че нямам никакви притенции за поезия. Но да, искрени са емоциите, които изразявам. И да, болката намалява, а радостта се увеличава! И как иначе? Нали са "кабърчета в мисълта"! ;)
Благодаря за мнението ти и за пожеланията!
Сърдечен поздрав от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237229
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив