Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2008 14:06 - Не ме моли
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 841 Коментари: 1 Гласове:
0



                                         Посветено на М.

Не си ти този, когото обичам.

За тебе няма място до мен.

За друг аз стиховете сричам.

Не искай да съм твоя в този ден.

 

За другия сърцето ми копнее.

Със него искам да съм аз.

А с теб сърцето леденее.

Крещи душата ми без глас.

 

И щом сарказма ти усети,

душата ми се свива в своя храм.

Реди неясните куплети,

но най-уютно й е там.

 

За друг и дните си наричам.

Със него искам да съм. Знам!

Не тебе. Него аз обичам!

Сега си тръгвам. Ти оставаш сам.

 

Жестоко е – ще кажеш. Но така е.

Ти сам съдбата проигра.

Сърцето… то не може да гадае

кога и с кой ще тръгне по света.

 

Сега си тръгвам. Остани със здраве!

И виното ми доизпий.

Не, няма аз да те забравя.

Но името ми от вратата ти изтрий.

 

Не ме моли. Минутите ще станат тежки.

За двама ни е трудно в този час.

Повярвай ми, постъпваме човешки –

така е… всичко свърши между нас.



Тагове:   моли,   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Ne e jestoko-4estno e!Protivnoto e ...
16.03.2008 00:22
Ne e jestoko-4estno e!Protivnoto e mazohizam!
Moqta topla pregradka za teb!Dokosna me stiha ti!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237833
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив