Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2008 09:24 - Кръговрат
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1683 Коментари: 5 Гласове:
0



Минават години…

През мен преминават

безброй много чужди

човешки съдби.

 

В душата се спират

и бръчки дълбаят.

Оставят за спомен

свойте следи.

 

Ще минат и други -

със радост, с тревога,

със своите трепети

в добрите сърца.

 

Аз вярвам! И давам!

Аз зная, че мога!

И щедро дарявам

любов, топлина.

 

При мене вий идвате,

мънички още,

със поглед отправен

напред – към света.

 

Уверени ставате.

Искате още!

И аз ви подавам

във шепи света.

 

Пораствате бързо.

Днес вий сте големи!

А мойта душа

е изпълнена с вас.

 

От всеки частица

при мен ще остане.

И нищо, че днес е…

Последният час.

 

Последен. И първи!

На прага сте – ето,

Животът ви чака

с открито небе!

 

Летете! Дерзайте!

Света покорете!

Пазете частица

и от мойто сърце.

 

Аз тука ще чакам

със трепет в душата.

Ще чакам не вас,

а ваш`те деца.

 

Ще имам ли сили

и тях, мои мили,

да уча 
как

се разперват

крила?...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - S tolkova toplina i obi4 obvit st...
16.03.2008 10:48
S tolkova toplina i obi4 obvit stih:)!!!6te ima6-6tom ima sili za tezi dumi!!
Sgrqva tvoito stih4e ot vseotdainost!Prekrasno ne6to sa decata!Nezamenimo,rqdko sarce ima tozi ,koito moje da gi obi4a kato svoi !
Usmihnat den!
цитирай
2. krotalka - Хареса ми, а аз по принцип рядко чета ...
16.03.2008 11:05
Хареса ми, а аз по принцип рядко чета поезия.
цитирай
3. hristam - Един
16.03.2008 11:47
изпълнен с вяра и обич поглед напред!
Аз вярвам в силата на тези чувства!:)))
цитирай
4. essy - Много
17.03.2008 14:56
обич и топлина лъхат от твоят стих, Додо :)
Сърдечен поздрав, мила :)))
цитирай
5. milamoia - Прекрасно е!
17.03.2008 21:57
Да е синьо и безоблачно небето...и да са силни и уверени крилете!Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237174
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив