Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 22:11 - Помня те!...
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2502 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2008 22:39


                                 В памет на Борко

                                http://www.vbox7.com/play:f994a53f


Търся те…

Не мога да те видя…

Липсваш ми…

Гласа ти чувам често аз…

Усмихваш се,

но снимката е няма…

Нашепваш нещо със очи,

без глас.

 

Помня те.

Не бих могла да те забравя!

Ти бе учител в занаята

и приятел мой.

А днес те няма…

Как сега да си проправя

път към твоя кът,

където си в покой…

 

Чувам те.

Смехът ти ме разсмива.

Все още в мен оттеква

твоят смях звънлив…

Няма те…

Истината сякаш ме убива.

Липсва ми

и твоят поглед чист…

 

В полет бе!

Небето се разтваря.

То те прие

с разтворени криле…

Ти полетя, приятелю!

Аз няма да забравя

душата чиста

и златните ръце!!!

 

Тука съм.

А теб те няма…

Творихме заедно

с душа, с ръце.

Няма те…

Но в мен остана

споменът за твоето

       необикновено

           златно

             човешко

                сърце…






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. essy - Прегръщам те, мила Додо.
02.04.2008 13:59
Много болка, тъга, доброта и любов видях в редовете ти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237205
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив