Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2008 10:10 - Нечакан гост
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1222 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2008 12:21


Хей! Здравей, Душа човешка!

Ти ли ме извика, или стана грешка?

Стори ми се, че във тебе

волята ти безхаберно дреме.

 

Аз съм силата, която

бори се със всичко свято.

И запълвам всяка празнина.

Днес наред е твоята душа.

 

Позволи да се представя,

за да може най-накрая

твоята душа саката

да прелее във позлата.

 

Аз сестра съм на Лъжата!

ПоканИ ме в твоята обител свята.

Искам в теб да се развия,

истината да убия.

 

Аз съм Мързела. Не крия –

работата с мен умира.

Търся слабите души

да погубя в тях мечти.

 

Аз съм Завистта човешка.

С лекота и със насмешка

боря се с упоритостта.

Оправдавам всякаква вина.

 

Аз съм Подлостта и Алчността.

Егоизъм съм във любовта.

Силна съм, но пък дарявам слабостта

на измъчената ти душа.

 

Виждам- поддатлива си и безразлична.

Толкова гостоприемна и различна!

Благодатна си за мен!

Тъй осмисляш моя ден!

 

Многолика съм и зная –

мога всяка роля да играя.

Стига ми да виждам само

твойто отчаяние голямо.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - porazi me s tozi stih!Ko6marno e, ...
13.04.2008 18:36
porazi me s tozi stih!Ko6marno e,no ...e istina:((((
цитирай
2. dodo73 - Безсилието и отчаянието извикват ...
13.04.2008 19:19
Безсилието и отчаянието извикват нечакани и неканени от нас гости.
Когато забравим стремежите си, когато се чувстваме уморени и обезверени, ставаме поддатливи на тази... "многоликата, неканена гостенка"...
Но пък всеки от нас запазва в себе си Силата (макар и дремеща) и я събужда, за да прогони нежеланата гостенка! Всъщност... въпрос на избор е - някои са твърде гостоприемни и тя се настанява трайно в душите им... Аз не бях гостоприемна! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237246
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив