Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2008 08:21 - Старите утъпкани пътеки
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2008 23:29


Старите утъпкани пътеки -

обрасли са със тръни и бодли.

Не ме боли, че днес непроходими

са нашите рисувани мечти.

 

Боли ме, че не стигнахме докрая

на илюзорния си път.

Боли ме, че сама съм днес. И зная –

без теб не мога да създам мечтания ни кът.

 

Старите утъпкани пътеки…

Днес в черни пламъци горят.

По тях минавам и нозете ми изгарят.

Дочувам ехо – спомените ни ехтят...

 

Старите утъпкани пътеки!

Без теб са грозни, каменисти и мълчат.

Вървя и търся светлина във мрака.

Усещам – мигове неизживяни ме зоват.

 

По старите утъпкани пътеки

без теб не мога да вървя.

Ще търся нови пътища! Но теб те няма…

Кажи ми – как сега да продължа?!...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237719
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив