Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2008 21:34 - Загубих
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 979 Коментари: 2 Гласове:
0



Загубих чувството за хумор.

Загубих нежния си глас.

И всяка нощ с тревога аз заспивам.

Покоя си загубих аз.

 

Признавам, че не мога да приема

жестокостта ти – нетипична е за теб.

Но ти изрече думи крайно саркастични.

Уби и нежността дълбоко в мен.

 

Над пропаст е надвиснала душата.

Не може да приеме в тази час,

че ти погуби любовта ни свята –

уби я само със един замах.

 

Не вярвах… И не мога да повярвам,

че си способен на това…

Обичах… Още те обичам!

А ти ми махаш със ръка в далечина.

 

Не искам да повярвам. Не! Не мога!

Не си такъв… Не съм такава аз…

Поддавам се на болката. И със тревога

съзнавам – всичко свърши между нас…

 

Загубих! Сякаш на рулетка

съдбата своя проиграх.

Бях без бронирана жилетка.

На теб заложих. Смело аз играх.

 

Жетона на червеното поставих –

че то е цвят на любовта.

Но топчето търкулна се на черно…

Загубих теб и своята душа.








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitakat - dodo
21.04.2008 22:22
Когато губиш, не знеш какво печелиш и обратното. Горе главата. :)))
цитирай
2. dodo73 - Иска ми се да е така. . . :( Благо...
21.04.2008 23:18
Иска ми се да е така... :(
Благодаря ти, mitakat! Сърдечен поздрав! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 236309
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив