Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2008 12:23 - ЖЕНА
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1414 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 03.05.2008 12:43


Аз съм жена!

И нежна, и мила.

Понякога – сприхава

и първично дива.

И смела мога да съм.

И страхлива.

Безсилна мога да съм.

И щастлива.

 

Като скала корава съм!

И галеща като вълнА.

Ронлива съм

като - във шепата - пръстта.

И морски бриз нашепващ съм!

И пареща сълза.

И птица във простора съм!

И грях, и суета…

 

И меч в десница мъжка съм!

И ласка във нощта.

И писък застрашаващ съм

в прииждаща беда.

Магия мога да съм -

вълшебство в любовта.

И светлина във мрака съм.

Но мога да съм и тъга…

 

И ручей съм бъбрив.

И шепнеща гора.

И слово в нежен стих.

И порив на страстта.

И болка мога да съм…

Не искам, но така

ме виждат мъжките очи.

А аз съм тяхната мечта.

 

И раждам нов живот.

И го дарявам на света.

И слънчев огън съм.

И свежест след дъжда.

И прилив съм, и отлив...

И примка съм, и свобода.

Зависеща от тебе съм.

И независима.

Такава съм - ЖЕНА!

 

Стихия във Вселена съм!

ще можеш ли така

да ме приемеш цялата

във своята душа?








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felisia - :)
04.05.2008 11:00
Додо , ти си истинска жена! :)
цитирай
2. dodo73 - Благодаря ти, felisia!
04.05.2008 11:24
Да, стихия! Трудна за "побиране" в една душа... ;)
цитирай
3. qbylkovcvqt - ;)
04.05.2008 13:13
...едва ли мъжката душа е способна да побере жената във всичките и измеренеия...
цитирай
4. dodo73 - И аз така мисля, Ябълков цвят...
04.05.2008 13:19
... ама все се надявах... :(
Не искам да ме приеме наполовина. Много ли искам?
цитирай
5. rujena - "И примка съм, и свобода"!
05.05.2008 00:08
Никак не е малко да притежаваш умението да разбираш другия,дано ти се случва разбирането от любимите ти хора,за да можеш да бъдеш себе си без тревоги и притеснения.
Хубав,хубав стих!Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237258
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив