Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2008 08:14 - Оковите на спомена
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1611 Коментари: 4 Гласове:
0



Буря в мен се разразява…

А родена съм за светлина!

Няма ли да спре да наранява

чувството за загуба на свобода?

 

Пленница на спомени съм. За забрава

закопняла днес е моята душа.

Нови пътища да търся искам.

Миналото впримчва ме сега.

 

Как да продължа напред? Не зная.

Споменът ме дърпа все назад.

Ако устремя се към безкрая,

силата си в миг загубвам аз.

 

Мислех, че съм борбена, че мога

планини да покорявам и сама

да преплувам океана от тревога…

и да срещна вдъхновителката – Любовта.

 

Но оковите на миналото ме задържат.

Как да ги разбия днес сама?

Ах, мечтая феи да развържат

примките на спомена и мисълта…

 

Но вълшебниците в приказките съществуват.

Мойта истина е тук, в реалността!

Иска ми се във магия да повярвам

и да станат с мене чудеса…

 

Буря в мен се разразява…

А родена съм за светлина!

Ще се боря! Ще дерзая!

Ще открия Любовта!










Тагове:   оковите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eraklia - Много е хубаво!
03.05.2008 09:36
Успех ти желая:))
цитирай
2. dodo73 - Благодаря, eraklia! Сърдечен ...
03.05.2008 10:43
Благодаря, eraklia!
Сърдечен поздрав от мен! :))
цитирай
3. felisia - Убедена съм ,
04.05.2008 11:03
че ще откриеш Любовта и без намесата на феи ;)
макар , че и ние помагаме понякога ;)))))
цитирай
4. dodo73 - Благодаря ти, felisia, за милите думи!
04.05.2008 11:22
От теб звучат като орисване ;)))
Ще открия Любовта! Мисля, че я открих, но все още я опознавам, за да разбера дали е Тя, онази, ИСТИНСКАТА...;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237839
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив