Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2008 21:49 - На баща ми
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2592 Коментари: 4 Гласове:
0



Слънцето бавно изгрява от изток.

Днес е ден от теб дългочакан.

Бъркаш в джоба и вадиш цигара.

Стене спомен във тебе натрапен:

 

Беше буен хлапак, можещ всичко –

планините събаряше с поглед,

върхове покоряваше с чило открито

и крилете разперваше в полет.

 

Беше силен младеж. Отговорен.

Непризнаващ „Не зная”, „Не мога”.

Твоят дух бе крилат, непоктрен,

непознаващ умора, тревога.

 

Бе грижовен съпруг. И баща всеотдаен.

Силно любещ и силно ругаещ.

Беше съдник и бе обвиняем.

Бе мечтаещ, дерзаещ, всезнаещ.

 

А сега със надежда в сърцето

и със болка, и с много тревога

тайно взор ти отправяш в небето –

атеист, разговарящ със Бога.

 

Слънцето бавно изгрява от изток.

А цигарата вече догаря.

Аз научих урока ти, татко:

Ще се боря докрай! Ще дерзая!




Тагове:   баща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. skribezium - Хубаво и признателно и съкровено!
01.07.2008 22:07
Хубаво и признателно и съкровено!
цитирай
2. dodo73 - Благодаря, skribezium!
02.07.2008 07:41
Благодаря, skribezium!
цитирай
3. anastasiia - Много
02.07.2008 13:35
мило и хубаво...Докосващо...Защото е истинско...
Веднага си помислих и за моя баща...:)
Поздравявам те:)
цитирай
4. dodo73 - Благодаря ти, Ася! Да, баща ми е м...
02.07.2008 14:18
Благодаря ти, Ася! Да, баща ми е много, много специален човек за мен!
Слънчев и прохладен следобед ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237181
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив