Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2008 08:00 - Черно-бели кабърчета в мисълта
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2234 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.09.2008 08:01


Черно-бяла е душата.

Черно-бели са словата.

Черно-бяло в мен застива

чувството, че съм щастлива.

 

В черно-бяло днес наричам

черно-бели цели – смели.

Черно-бяло пак изричам

думи грапави, дебели.

 

Черно-бяла е мечтата.

Черно-бяло е осъществима.

Черно-бяла е в главата

мисълта ми да замина...

 

В черно-бели епизоди

черно-бяло се редуват

черно-бели стихове и оди –

в черно-бяло време съществуват.


Е, има и сиво, и пъстро... ;) Но днес ми  е черно-бяло... ;)
Слънчев ден, изпъстрен с цветовете на дъгата ви желая, приятели! :)))




Тагове:   мисълта,   Кабърчета,


Гласувай:
0



1. anastasiia - И на теб ти пожелавам сияен ден:)
11.09.2008 10:47
Нормално е да ти е черно-бяло...Както би било нормално и да ти е цветно...
Ние, хората, си имаме различни състояния..., в които и възприятията ни са различни....
А твоите "черно-бели кабърчета" мноооого ми харесаха...:)
Поздрави!:)))
цитирай
2. dodo73 - Благодаря ти, Ася! Ти си толкова ...
11.09.2008 19:01
Благодаря ти, Ася! Ти си толкова позитивен човек, че самото ти присъствие в блога ми го изпъстри с много цвят и светлина! Искрено ти се радвам, мила! :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 236306
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив