Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2008 11:37 - Странен е светът във мойта лодка...
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1533 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2008 12:22


image

Странен е светът във мойта лодка.

Тук мирише на барут и пушек.

Спи до мене глезената котка.

А пък лодката ми плува в суша.

 

Странен е светът… Умирайки от жажда,

в океан от гнилоч все се давя.

Плува лодката ми във скалА и пясък.

Жаждата не мога да забравя.

 

Само камъни край мен сивеят.

Пясъкът изнизва се през пръсти.

Птиците от страх немеят.

Дяволът на мачтата се кръсти.

 

Странен е светът… А времето минава…

Искам да отплавам, но не мога.

Със едно гребло въртя се в кръг. Гадая…

Искам своята посока да узная.

 

А пък можеше и да е по-различно –

лодката да плува във безкрая.

Нека не звучи цинично –

искам тя да акостира в… Рая.

 

Дай ми своето гребло! Качи се

в мойта – изоставената - лодка!

Нищо, че съм жадна, ожадняла в суша…

Теб ще напоя с любов и вяра!

 

image



Тагове:   лодка,   мойта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eraklia - Прекрасно!:))
29.05.2008 18:01
аз нямам какво да кажа, всичко от мен би било допълнение.
но държах да отбележа, че ме възхити:))
цитирай
2. dodo73 - Благодаря ти, eraklia! :)
29.05.2008 21:07
Радвам се, че намина! Ценя твоето мнение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237297
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив