Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2008 19:49 - То - Нещото
Автор: dodo73 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2815 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 19.07.2013 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

           

   

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eraklia - Много е вярно,
10.06.2008 08:17
Додо. А последното ти изречение е преизпълнено с мъдрост. Поздрави:)))
цитирай
2. essy - С това което си написала...
10.06.2008 10:29
...ме докосна, Додо !!!
На моменти имах усещането, че аз съм описала моите мисли. Всичко е толкова близко....

Топла прегръдка от мен, Додо!
И сърдечен поздрав за написаното ! :)
цитирай
3. zemela - Нищо не плаши повече, от страхов...
11.06.2008 13:39
Нищо не плаши повече, от страховете, които носим в себе си и не осъзнаваме. А те най-често не са точно това, което си мислим.
цитирай
4. dodo73 - Благодаря ви, eraklia, essy, zemela!
11.06.2008 17:23
Страхът за детето и за родителите е най-големият страх! По-силен е от нашите собствени страхове!... Най-страшно е да се чувстваш безпомощен... Дълга тема... Не мога да я изчерпя... А ме човърка... Рови в съзнанието и в душата ми... :(
Но понякога си мисля, че... страхът се ражда от (или във) въображението, подхранва се от неувереността ни, а бездействието ни му дава власт и свобода... :( Да, лесно е да се каже "Изправи се срещу страха си, за да го победиш и да го прогониш". Но колко често успяваме?...
Сърдечен поздрав от мен с пожелание за повече увереност и надежда в утрешния ден! :)
Благодаря, че се отбихте в блога ми!
цитирай
5. eraklia - Познавам тези
11.06.2008 18:04
страхове, Додо. Наистина са непреодолими. Може би, защото засягат най-скъпото ни. И не е въпрос на неувереност предполагам. Ккава увереност можем да имаме в нашия свят? Човек трябва да е безумен, за да не се страхува. Но това са неща, без които явно не можем. Все пак е човешко:))) Трябва да свикнем с това:))
цитирай
6. dodo73 - Еraklia,
13.06.2008 00:42
"Трябва да свикнем с това" - колкото и да не ми се иска да се съглася с това, трябва да призная, че си права... :( Но страховете спъват... Иска ми се да съм позитивно настроена, да вярвам в утрешния ден, но подсъзнателно... дълбоко в мен живеят страховете ми... Е, ако погледнем и от другата страна - страховете ни правят предпазливи и ни карат да бъдем по-разумни. ;) Макар че и тук не съм съвсем убедена дали това е добре... често се противопоставям на Негово Величество Разума и се доверявам на инстинкта си... ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodo73
Категория: Изкуство
Прочетен: 237972
Постинги: 149
Коментари: 358
Гласове: 3713
Архив